Gamers First

Gamers First is een Nederlands Esports broadcast producent en competitie operator, gericht op offline Esports competities en wij combineren dit met high profile TV formats. Onze producties draaien wij met en door de verschillende Esports en gaming communities en met onze eigen apparatuur en setup. Met de introductie van de Dutch College League in maart 2016 en de productie van Inside eSports, waarin de wedstrijden live, wekelijks op Fox Sports en op Twitch worden uitgezonden, was het eerste Nederlandse productie een feit, en inmiddels een proven concept. Sinds november 2017 produceren wij ook de Mijndomein Masters (CS:GO) en de Dutch DotA Championships (beiden zowel competitie als TV productie). In januari 2018 is de Esoccer League 010 (FIFA 18) pilot gestart met steun van de gemeente Rotterdam.

Gamers First is ook de initiatiefnemer van het Esports House concept en de realisatie hiervan in de Mallegat gaskoepels in Rotterdam (ESH-010), ingericht als Battle arena en TV studio.

www.gamers-first.com